17 Şubat 2014 Pazartesi

Ceviz kabuğunu dolduran mesele

Ceviz kabuğunu dolduran minyatürlerime merhaba deyin gençler! :3 

Aslında cevizin değişik yerlerde materyal olarak kullanıldığını görmüştüm. Dedim neden olmasın şöyle otantik bi şeyler biz de yapalım. Yaparken bir sürü fikir daha geldi aklıma o yüzden bunu bir koleksiyon şeklinde yapmayı planlıyorum ilk çalışmamı da paylaşıyım dedim. 

Şimdi ceviz kabuğuyla uğraşmak zahmeti olur sanmıştım ama evdeki alet kutusundan çıkan malzemeler sağolsun o kadar da zor olmadı. Taş çatlasın yarım saatimi aldı bu kısmı-taş demişken taşlarla ilgili de bi şeyler yapsam ne güzel olurdu ehehe-



Ehem işte bu da bir nevi aşamalarını göstermek amaçlı çektiğim bi resim. O alet de törpü, demir törpüsü sanırım ama cevizde de harkulade işe yarıyor benden söylemesi:3 

Sıra içini boyamaya gelince bi kırmızı bi beyaz sonunda bir renk verebildim. Tabanı için de spatulalarımı ve tahta kebap şişlerimi kullandım ki gerçekten en uzun süren kısmı burasıydı. 



Sedir için cane hazırladım. Kimbilir belki bir gün satmak için de yaparım ^.^ 
Tabi ki ilk yapışımdan kaynaklı ufak tefek yanlışlar var ama düzelir onlar canım :3 

Son hali de şu şekilde



Instagramda yanında arnavut leki koyduğum resmi de mevcut. Burda da aydınlık havayla çekilmiş resimini koyayım dedim. Sağlıcakla kalın efenim (^.^)/ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder