18 Nisan 2014 Cuma

'Oh be deme Allah de'

Neden mi? Çünkü nalet olasıca dahiliyeyi kredilerimle kapattım ve bir aydan beri elime alamadığım killerimi aldım çok şükür ^.^ 

Aslında aklımda harika şeyler vardı ama karar verene kadar bu çıktı ortaya nasıl oldu ben de anlamadım ben aslında baykuşlara özel bi ilgi duymam o dişliyi de başka bi yerde kullanacaktım ama hayırlısı işte ^.^;

Ama sonuç fevkalade diyebilirim. Gene vakit geçti tabi ben de resimleri az çekmişim ama hadi başlayalım ya Allah bismillah :3 

        

Burada siyah kil üzerine pigment boylarla çalıştım. Bu tarza steampunk deniyo. Tam karşılığı yok-buhar çılgınlığını sayacak olursak var tabi- ancak buharla çalışan makinelerin çıktığı dönemin ürünü. Çarklar dişliler metalik renkler hakim. Bu çok iyi yansıtan bi örneği değil açıkçası modifiye edilmiş diyelim :D 

Devam ediyoruz 

  

Bu fotoğrafın kalitesi(zliği) için kusura bakmayın -.- 
Neyse burda da ulusun saatçileriyle ahbap olup bedavaya getirdiğim dişliyi görmektesiniz. Aslında adamda bi tek bunlar olduğu için para almadı olsa ah şöyle gönül rahatlığıyla kullanırdık di mi ~.~

Gözlerindeki boşluğu da burda dolduruyoruz artııık 



Gözlerini fimo deko gel ile yaptım gayet güzel oldu zaten direk kille yapmayı pek tercih etmiyorum açıkçası ^.^ 

En son da verniğimizi sürüyoruz ve az sabrediyoruz :D 

Herkese hayırlı günler ( ´ ▽ ` )ノ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder