13 Ocak 2014 Pazartesi

SugarCharmShop contest entry! polimer kil minyatür yiyecek yarışması :D

Polimer kilden 1:12 minyatür yemekleri youtube dan özellikle de SugarCharmShop'tan öğrendim. O da sağolsun 50k üyeyi geçince yarışma düzenledi. Ben normalde hiç bulaşmam yok blogmuş yok yarışmaymış. Ama hediyeleri bi gördüm kalbimden vuruldum adeta :D Türkiye de pek yaygın olmadığı için malzemeleri -haliyle pahalı ya da bazıları yok bile- işte tanjacığım(gerçek adı) bunları düşünmüş hem uluslararası hem adil hem de bu ihtiyacı düşünerek bi yarışma açmış. Ben de tüm cesaretimi toplayıp çektim vidyoyu da paylaştım. Çok heycanlıyım :D Kurayla bile olsa bi şeyleri başardım kendimce mutluyum. En yeni olayım şu anda bu olduğu için girişten sonraki ilk gelişmem bu olsun dedim ^.^
burdan bakabilirsiniz her ne kadar aksaklık şu bu olsa da ilk deneme için iyi bence :D

Şiş kebap için kullanılan tahtalardan yaptım tabanını ve doğrama tahtasını. Tam bir eziyetti >.< Amaaaa mimar arkadaşlarım var bana malzeme öğretcekler (ehehe) o zaman daha uygun bi şeyler bulabilirim diye düşünüyorum ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder